July 26, 2009

Lebih Sedap Dari Makan Cempedak Goreng di Bawah Pohon Rimbun

hello. hari ni aku pergi Carrefour Ampang. ("eh pergi situ pun nak kecoh ke?" kata kamu.)

eh aku peduli apa. eh jangan marah dulu. sabar sabar. sebenarnya memang jarang sangat kitaorang pergi sana. pergi sini pun sebab terlampau bosan sampai terpaksa tengok cerita dongeng indonesia yang merepek-repek kat rumah sampai mulut tak berhenti terkumat-kamit menyebut " aku bosan aku bosan eh apesal aku tengok cerita merepek ni??"

masa nak balik tu, ternampak kedai Takasima. sekarang ni mak aku pun tengah survey harga kerusi urut. hurm. macam best je. so aku try la. woh woh woh. best jugak rasa dia. lebih sedap dari makan cempedak goreng di bawah pohon rimbun di tepi sungai. haha. sampai tak nak bangun dah. haha. sesiapa yang tiada sistem ADT dan ada kerusi urut kat rumah tu, cepat pergi sorok bawah tangga sekarang atau jadikan bantal peluk malam ni kalau tak esok pagi mesti dah hilang. haha (-_-")

tiqah dan emak

amin yang tak boleh blah tunjuk muka ke-enjoy-an diurut


p/s: oh. semalam masa tengok tv menteri kesihatan cakap H1N1 dah semakin serius merebak di community kita. IPTa pun banyak dah tutup. bersedialah menjadi ninja yang up-to-date.

Daa...

post signature

3 doll(s) gossip-ing:

tiqatoqa said...

uishh , candid gmba nampak . asal tk ckp , boleh > cheseeeeee haha :D

dAyah said...

uh perasaan eh aku nak amik gambar ko! aku nak amik gambar mesin shake shake body tu la. hahaha
hahaha

tiqatoqa said...

*ye ye , mmg perasan . mslhnye tk perasan kalau perasan dah lama perasan , eeeeeeeee apa aku ckp ni HAHA :)

earning i dah meningkat ke RM1.75 =D sila click dahulu sebelum gelak beramai-ramai T___T
 

Blog Template by Hidayah Aziz