July 5, 2009

NAK BELA YANG MANA SATU EH?

Title: NAK BELA YANG MANA SATU EH?
date: 5 July 2009
mood: segar bugar walaupun kerap haaaccoommm je.
buat apa: kenapa sekarang baru aku ku rasa lagu Dan Sebenarnya by Yuna ni sedap ah?

errrrgghhhaaarrrrgghhh. *menggeliat sekejap*.
leganya dapat tidur petang tadi. hilang semua sengal lenguh badan. dah tak payah dah beli kerusi urut Gintel buy 1 free 1.

sebenarnya dah lama dah aku nak bela pet. nak bela apa? jeng jeng jeng....

1. Hamster!

kawaii kawaii. gambar hamster sape ntah aku curi kat flickr.

sekarang ni pun masih dalam proses memujuk MAK. tapi bila tiqah cerita dia dah bunuh bedah korek otakperut hamster for science subject kat sekolah, terus macam tak jadi. kesian la pulak. T_T. terseksa dia nati duduk dalam cage.

2. dulu kitaorang pernah bela kucing siam datang dari benua mana ntah. mula-mula kucing tu datang kat belakang rumah pastu terus bela dia kasi dia makan bla bla bla. tapi dia dah lama mati sakit tua. tapi memang sayang gila sebab kucing tu memang disiplin habis. huhuhu T_T. kubur dia kat belakang rumah.

hari tu pergi supermarket bukit indah, terjumpa kucing sape ntah. kawaii comel gila oh! siap bunting lagi. hehehe.

kucing bunting comel

3. ni sebenarnya anjing baru aunty May. comel gila. rupa macam Sheddy (anjing jiran lama yang dah mati) tapi bulu dia tak la selebat rupa karpet macam Sheddy. tapi tetap comel. eh tak tak. aku tak nak bela dia.

gila ke aku nak bela? haram weh.
4. tapi kalau semua pet tak dapat bela, aku bela je la budak kat bawah ni. hehe. tapi time balik kampung je la dapat bagi makan, cubit-cubit pipi dia, snap gambar pastu buat dia mengamuk. hahaha.

hehehe.



the end.
p/s: akuarium kat rumah sekarang ni ada berapa ekor ikan kenot (kecil) je yang tinggal. yang lain semua dah mati. huhu.

post signature

2 doll(s) gossip-ing:

Shira said...

hamster hamster ! :D

tiqatoqa said...

eeee , comel gilaaaa hamster ! tpi sayang , hamster jenis tu la aku operate . bahahhaha :)) sorryy

earning i dah meningkat ke RM1.75 =D sila click dahulu sebelum gelak beramai-ramai T___T
 

Blog Template by Hidayah Aziz