July 30, 2009

Aku Terserempak Dengan Hatta Dolmat. Haha

fuh fuh fuh fuh fuh tarik nafas dalam sekejap.

hari ni aku pergi KL sekejap jalan-jalan sebab dah terlampau bosan kat rumah. hurm. ni yang buat aku rindu sekolah ni. huhu T_T

"eh eh betul ke kau terserempak dengan dia?" kata jiran sebelah.

"eh siapa tu hatta dolmat? pak cik jaga? ke saudara bau-bau bacang awak yang lama terpisah di kampung halaman?" kata anda.

"huh. itu pun nak kecoh. hahahaha " kata pendengki yang suka berdengki.

(gambar curi. hehe)

ya. aku memang terserempak dengan dia kat Semua House. Masa tu dia tengah on the phone. jalan pun nak laju. haih.

dulu setiap malam hmmm..ahad kot. aku selalu berebut tv semata-mata nak tengok Project Runway Malaysia. dan dia adalah salah seorang peserta. memang minat gila la walaupun pernah seseorang berkata"eh apesal ko suka dia? dia kan macam lembut sikit." gulp. ha'ah memang pun dalam tv karakter dia macam lembut sikit. hehe. macam Cristian Siriano Project runway season 4 . (-_-") tapi aku suka baju yang dia buat la. sebab kawaii! hehe.

hurm k la. stop kat sini. bye bye.

post signature

0 doll(s) gossip-ing:

earning i dah meningkat ke RM1.75 =D sila click dahulu sebelum gelak beramai-ramai T___T
 

Blog Template by Hidayah Aziz