July 23, 2009

Penangan The Braces Guy (-_-")

mood: jiwang
buat apa: humming lagu i'm going to meet her by Kim Bum.

p/s: sebenarnya entri ni sepatutnya di-publish-kan berabad lama dulu. tapi disebabkan internet connection yang selalu mogok, baru sekarang boleh publish. hurm.


petang rabu hari tu, kitaorang (aku, ili, ain, syarifa dan hamizah) pergi la ke restoran ar-rayyan. semangat gila siap bawak beg sekolah laptop segala untuk preparation forum est. tapi macam biasa la, kalau dah sampai tempat makan, semangat nak melantak makanan berpinggan-pinggan memang berkobar-kobar.tapi yang paling semangat dan berharap sangat sebenarnya mesti la nak jumpa Mr. Jail lagi. (-_-") tapi dia dah takde. maybe dia dah further study. tsk tsk tsk. semua kecewa. T_T


ah tak kisah la. dia bukannya Kim Hyun Jung pun. ngehehe. majority makanan yang kitaorang order sama je macam dulu. tapi entah la semua makanan tu macam..errkkk...



ILI: eh apesal pizza ni macam kurang masin?

AKU: ha'ah la. pizza dia pun rasa macam lain sikit. tak macam dulu.

AIN: eh, ini brokoli kan?

AKU: Brokoli? hahahahaha

ILI: itu capsicum la!

oh mungkin sebab Mr. Jail dah takde sebab tu taste bud kitaorang macam mogok sekejap. penangan the braces guy. hahaha. ha. ha. tapi sedih sangat sebab tak dapat makan lasagna sebab terpaksa pantang macam ibu-ibu bersalin. tsk tsk tsk.



k la. stop kat sini. Daaaa..


2 doll(s) gossip-ing:

shhnz said...

rampas braces guy aku!!!!

dAyah said...

ye la ye la..
kau punye..
aku pulang balik.
T_T
hehe
=p

earning i dah meningkat ke RM1.75 =D sila click dahulu sebelum gelak beramai-ramai T___T
 

Blog Template by Hidayah Aziz