June 25, 2009

I'M BEGGING YOU!

title: I'M BEGGING YOU
date: 25 June 2009
mood: meter mood tak mencapai ke paras separuh pun.
buat apa: rehatkan minda yang tengah struggle menjadi normal semula.



hari ni aku tak pergi sekolah. badan still tak sihat sangat. so satu hari kerja aku hanya tidur makan dan STUDY. (hah. mesti nak COP aku pemalas la tu! ) walaupun plan nak catch up balik subject add math, chemistry, bla bla bla...hanya Physic je yang sempat. (hah sempat??) ya. betul tu. bayangkan lah (sila keluarkan kotak awan anda ) satu unit dalam satu bab aku ambil masa hampir dua jam untuk betul-betul faham. kalau nak terus faham masa cikgu physic ajar kat lab memang ajaib. terlalu laju sebab cikgu takut tak sempat. so sekarang aku nak offer korang yang baik hati.


"SIAPA SUKARELA BAIK HATI MULIA NAK JADI TUTOR PHYSIC AKU??"



........

............

..............

..................



KRIK KRIK KRIK KRIK

BUNYI CRICKET MENYOROK KAT BELAKANG RUMPUT BLOG ...(-_-")

*sampai hati....T_T*

dah tak nak sudah! sigh...............


post signature

0 doll(s) gossip-ing:

earning i dah meningkat ke RM1.75 =D sila click dahulu sebelum gelak beramai-ramai T___T
 

Blog Template by Hidayah Aziz