June 6, 2009

SIGH: Sleeping Beauty Sudah Bangun?

date: 6 Jun 2009
mood: sangat girang sebab kenyang macam telan kilang roti *mood orang baru lepas kebulur*
buat apa: baru lepas dengar neeeno neeeno kao kao puchi...paper lama kat luar rumah.




ya ya ya aku dah kembali. tapi bukan untuk selama-lamanya. macam-macam benda nak fikir dan nak buat. hari-hari mata berkelip-kelip kebimbangan.

:: misi mencari jam tangan yang hilang entah ke mana. mungkin di bawah kerusi ataupun ditangan seseorang yang tak bertanggungjawab. "BANG! tembak dia!"

:: masa untuk jadi budak rajin balik untuk catch up setiap patah perkataan yang ada dalam 10 buku teks form 4. sumpah aku tak ingat apa-apa langsung. (-_-")

:: mempersiapkan diri mental dan fizikal untuk setiap apa yang mungkin terjadi. aku manusia lemah.

:: mungkin lepas ni baru nak balas message shahnaz dan misscall najihah. hurm.

:: oh oh! happy belated birthday to tiqah.

so sekarang ni aku tak tau nak mula yang mana. tapi yang aku tau aku dah mula penat dengan semua ni. rasa nak tidur selama-lamanya macam sleeping beauty dan tunggu je prince datang kejutkan lepas dia tolong selesaikan kerja aku. sighhhhhhhhhhhhh................!

post signature

2 doll(s) gossip-ing:

Anonymous said...

dayah,
ko ok ker?
aku sms x balas.
xpe ko bz kowt.
kalo rajin sms aku.
aku xtaw bile ko free.


shhnz,(igt aku lg?)

dAyah said...

shhnz...huhuhu
rindu gle nak tgk muka ko. huhu

earning i dah meningkat ke RM1.75 =D sila click dahulu sebelum gelak beramai-ramai T___T
 

Blog Template by Hidayah Aziz