June 10, 2009

past: kawan aku masa comot. ya comot.

date: 10 June 2009.
mood: 33% happy, 33% sad, 34% unknown.
buat apa: dengar lagu utada hikaru; This One (cry like a child) berulang kali sampai bosan.


hurm. hari ni takda yang special pun. hidup makin lama makin rasa kosong. rindu masa aku kecil dulu. pagi bangun, tunggu pak cik jaba (yang jual roti dan jajan), kerja hanya makan, main, main, main, dan tidur. tadi lepas solat borak-borak dengan tiqah pasal kawan masa kecil kitaorang. vanessa nama dia. india moden. mungkin umur dia sekarang 13 tahun. mungkin dia masih lagi kat Switzerland ataupun dah balik Malaysia.


disebabkan dia anak tunggal, perempuan pulak tu, bayangkanlah koleksi mainan dia. bayangkan. sangat banyak ok. ingat lagi kitaorang main masak-masak kat belakang rumah. ingat lagi kitaorang main basikal sampai petang. ingat lagi anjing dia yang dua ekor tu. Blossom and Skipper! T_T oh oh! Sheddy juga yang selamat dikuburkan di belakang rumah. huhu.





tapi yang paling aku tak lupa mesti la barbie-barbie-barbie-barbie *sangat banyak* dia. tapi rasa berdosa sampai sekarang sebab aku pernah gunting rambut barbie dia bagi pendek. huhu. (-_-") dia ingat kawan adik aku yang buat. huhu. rasa bersalah sangat. bukan apa, aku rimas tengok rambut satu barbie tu yang pajang tapi dah kusut masai. gunting je la. hehe. macam apa je aku ni masa kecil kan? perosak! haha. i'm sorry vanessa.


dulu pun aku selalu speaking dengan dia sebab bm dia tak fasih. sambil cakap sambil belajar bi la kan. tapi terbalik pulak. mak dia suruh aku cakap bm dengan dia. huhu. yang pasti, dia la kawan perempuan aku masa kecil. yang lain semuanya lelaki. nasib baik tak jadi tomboy. hehe.


rindu zaman comot aku. hurm.



post signature

1 doll(s) gossip-ing:

tiqah said...

HAHA , aku cri kat ms 500 vanessa kluar , malas ahhhh -,-' but serious rindu mse kecik dlu kan kan ? :D igt x dlu kt main bola sepak ngn arif hazim semua ? HAHA :)) best je ohh !

earning i dah meningkat ke RM1.75 =D sila click dahulu sebelum gelak beramai-ramai T___T
 

Blog Template by Hidayah Aziz