March 22, 2009

sila baca kalau bosan macam saya

pengumuman. sila teruskan jika anda benar-benar bosan. jangan salahkan saya kalau entri ini seperti merepek dan membuang masa anda kerana memang pun entri ini ditulis untuk saya merepek sambil menghilangkan bosan.

betul ni?
.
.
.
.
wah..nampak nya awak benar-benar takde keje.
.
.
.
.
ok la. sila baca sampai habis ye.
.
.
.
.
.
sigh. bosan nye duduk dalam bilik sorang-sorang sekarang nih. my mom and the guys go to the airport. awis is going back to japan tonight. tinggallah aku dan tiqah di rumah. tiqah still dengan perangai peliknya suka memerap dalam bilik. ape nak buat? blogging je la kerja aku yang paling berfaedah. haha.



hurm..lapar la pulak. baru je makan nasi tambah sayur kacang botol tambah ikan salmon kukus. tapi aku rindu dengan encik nasik lemak! nak nak nak! oh ye! kek birthday aku ade lagi sikit dalam fridge. tapi takut nak turun amik kat bawah. xp



chocolate indulgence yang cair di mulut, jadik gula dalam badan. ish tak elok!
yeay! esok dah sekolah. saya akan rindukan awak encik cuti. tapi saya pun rindukan cik sekolah juga. tak pe tak pe. sabtu depan kita akan ketemu lagi ya encik cuti! nanti kita jalan-jalan kat kedah ye. eheeee...makna nya dua hari saya akan ponteng. jangan marah ye cik sekolah.





ok la. saya stop kat sini. tak elok anak gadis merepek kat sini.*aik..ye ke?*

terima kasih sebab melayan entri ini.

yang x tau la kenapa post entri macam ni,
dayah.

0 doll(s) gossip-ing:

earning i dah meningkat ke RM1.75 =D sila click dahulu sebelum gelak beramai-ramai T___T
 

Blog Template by Hidayah Aziz