March 31, 2009

confused: melencong atau melancong??!

pada sabtu yang lepas, saya dan keluarga telah bertolak menuju ke negeri Kedah darul aman atas sebab beberapa urusan yang perlu dilakukan selama empat hari tiga malam. Perjalanan yang sepatutnya dimulakan pada pukul 6.00 pagi telah tertunda ke pukul 8.00 pagi atas sebab yang tidak dapat dielakkan seperti bangun lambat dan baru nak kemas barang-barang. chop chop! asal aku tulis macam nak wat karangan spm ni? haish! tak pe tak pe. bagus untuk mengasah skill penulisan aku..ngehee. berikut adalah perbualan kami di dalam KURO (nama rasmi kereta kami ) semasa menaiki bukit di lebuhraya dalam keadaan telinga berdengung-dengung.

emak: alang-alang dah pergi kedah, apa kata kita pergi sedut angin *eh makan angin* nak?
aku: wah...best nye. jom jom.
tiqah: ha'ah la..jom pegi mak!!!! tiqah teringin nak mandi ngan lompat-lompat dalam laut. jakun tau nak mandi laut. *muka excited tak boleh blah sambil menyanyi lagu wonderpets* <-ok yang ni aku tipu.
along: boleh ajak enol (nama tak sedap kakak aku) sekali. kita amik dia kat uum pastu terus pergi jeti kuala perlis. ok?
emak: ok la. call enol suruh dia siap.
aku: *senyum kambing sorang-sorang sambil melayan lagu paramore. eh eh. berangan nak shopping sekali. ngehhehehe*






dimanakah tempat aku berpijak ini??
*tempat yang sangat bertuah kerana dipijak oleh aku yang comel ini. ok aku perasan. tau dah!*


syurga coklat.
*oh. aku hampir terbeli coklat tak halal tau tak! bahaya!*


klu untuk tempat sedut angin *eh salah lagi. makan angin!* kami sekeluarga.


nanti sambung balik,
dayah.

0 doll(s) gossip-ing:

earning i dah meningkat ke RM1.75 =D sila click dahulu sebelum gelak beramai-ramai T___T
 

Blog Template by Hidayah Aziz