April 21, 2009

aku bila stress jadi monster ke?

cuaca: redup berangin
lokasi: atas katil empuk bersandarkan dua biji bantal
mood: mula merasa tenang seperti berada di dalam lombong terbiar
buat apa: menahan lapar dan mengidam lala masak serai

sila puji lukisan saya
hurm. hari ni aku masih lagi cuti dengan bantuan MC. rasa seronok berguling-guling atas katil sambil meriba laptop takkan aku lupakan tatkala orang lain sibuk memerah otak di dalam kelas. ya aku malas. aku malas nak fikir pasal sekolah lagi. cukup la dengan masalah yang aku ada sekarang. stress selalu menyibuk dalam hidup aku. sigh! sekarang ni aku asyik teringat aje ubat tidur dan ubat stress yang ada dalam beg tangan mak aku. chop chop. aku masih lagi siuman eh. gila ke aku nak telan semua tu? *ok sebenarnya memang pernah terfikir pun*

sila puji lagi sekali.
homework pun masih lagi beratur untuk disiapkan. mungkin satu hari pun tak cukup kalau nak buat. jadi dengan rasa malas aku akan biarkan je walaupun esok aku sekolah. rasa nak baling jauh-jauh pun ada jugak. ya sila labelkan aku sebagai pelajar separuh malas.

:: bio - siapkan nota sampai bab.....errrrk...lupa pulak dah belajar sampai mana.
:: fizik - kertas module masih lagi bersih tanpa sebarang dakwat
:: add math - latihan bab 5 pasal logarithm langsung tak buat walaupun aku tau bab tu dah lama habis belajar.
:: bm - dah lupa dah kena buat apa tapi yang pasti kertas soalan banyak yang dah hilang.
:: rasa macam ada lagi......buat-buat tak tau je la.

hurm. alhamdulillah mood aku dah stabil sekarang. sorry to najihah, ili, ain, dan syarifa sebab tak balas mesej korang hari isnin lepas. sampai sekarang rasa bersalah sebab tak bagi tau apa-apa pasal result tu. huhuhu

p/s: shahnaz kenapa ko nak pindah jugak??!

yang malas dan masih tension,
dayah.

0 doll(s) gossip-ing:

earning i dah meningkat ke RM1.75 =D sila click dahulu sebelum gelak beramai-ramai T___T
 

Blog Template by Hidayah Aziz