April 25, 2009

xoxo: ost merah putih

date: 25 April 2009
masa: bukan pagi lagi. matahari sudah tegak di atas kepala.
mood: dalam dilemma; bingung.
buat apa: menunggu untuk dipanggil makan.

ya. dua lagu yang selalu aku tekan butang play adalah lagu tema drama merah putih. hahaha. pengarah drama ini adalah isma yusoff atau lebih dikenali sebagai BUTANG dalam drama sindarela. lagu yang paling aku suka adalah Anggun by Bau sebab lirik lagu tu nampak macam ikhlas je. ngehehe. ok berbalik kepada ost merah putih;

Anggun by Bau.

meski hati tak rela
bila dunia tak lagi untukku
sampai waktunya aku sendiri
hidup yang ku tak pasti

langkahku terhenti
tak mampu berlari
saat tangannya digenggameng
kau lepaskana

kubernafas tanpa udara
tangisku tiada air mata
kerana semuanya berlalu manghilang
dan tak akan kembali

ku cuba menutup mataku
bila ku lelah untuk hidup
namun semuanya berubah di saat engkau hadir..

kau yang anggun
kau yang telah membuat aku kembali
ke jasadku
yang telah mati dan
kau sinarku

cahaya yang terang
untuk perjalanan yang lurus ini
dunia sementara
mengejar masa itu pasti
buat aku
dan bersyukurku akannya.



aku dan mimpi by amylea

Aaaaaaaaaaaaaaaa..........
Tidak ku menduga
Ini saat yang ku tunggu...kamu
Yang selama ini kau hadir
Dalam mimpiku hilangkan sunyi

Diri aku tak lagi jauh
Mengapa derasku panjang debar jantungku
Mungkinkah aku mencintaimu
Sepenuh hatiku

Ku harapkanmu
menyanyangiku
Seperti aku teman hidupmu.........uuuuuuuuu

Semakin hampir waktu
Untuk daku bertemumu
Semakin aku rindu
Hingga ku simpan selalu

Semakin dekat aku
Sedarku dari lamunan
Hanya aku dan mimpi
Cinta tak pernah ada........

Berdiri kaku dan lebih jauh
Terhenti nafas dan degup jantungku
Salahkah aku mencintaimu
Sepenuh hatiku
Katakan sesuatu
Jangan biarkan ku keliru
Terus berlalu....uuuuuuuuuuuuuu

Tak daku menduga mengapa ini terjadi....... haaaaaaaa

0 doll(s) gossip-ing:

earning i dah meningkat ke RM1.75 =D sila click dahulu sebelum gelak beramai-ramai T___T
 

Blog Template by Hidayah Aziz