April 2, 2009

funny yet pity

happy happy day everyone. weehee.
first of all, happy birthday to A'in Syahirah. sorry la akak terlupa birthday ain. hehe.

btw, i'm so happy and couldn't stop from laughing today. *tapi tak selawak shahnaz dan sabreeta meniru suara LA CARLOTTA masa form 2 *heehhee. asyik nak tergelak je bila ingat balik. tadi masa waktu maths, cikgu zamri pun masuk kelas. suddenly dia keluar kelas pastu berderet-deret budak lelaki form 1K kene denda berdiri kat depan kelas kitaorang. salah satunya budak pendek bernama firdaus. siapa firdaus?

ok aku pun tak la kenal sangat adik ni tapi "ter-kenal" masa dia tiba-tiba datang kat meja kitaorang. mula-mula aku agak blur la jugak. dia datang semata-mata nak suruh kitaorang tengok dia main cubic. at first i thought he was ILI's brother. hurm. so layan aje la. then dia mintak roti from ILI. so dengan kesiannya ILI pun bagi la roti butterscotch yang dia simpan untuk makan lepas rehat nanti. tiba-tiba je dia cakap thank you pastu cubit pipi ILI. muahahaha. merah padam muka ILI. hehehehe.

ok back to the story. mula-mula aku kesian la jugak kat dorang. cikgu zamri memang buli diaorang. siap ugut lagi nak rotan. *rotan yang sangat tebal ok. * siap dengan gaya ala-ala nak rotan banduan perogol aje. pastu cikgu zamri suruh la dorang menari shuffle for 5 minutes kalau tak nak kene rotan. first person yang menari shuffle: si budak pendek firdaus. dengan semangat nya dia pun start shuffle. hahaha. nak tergelak aku tengok. macam sotong aje. hehehe.

tapi yang kesiannya cikgu zamri ni macam buli diaorang. siap tarik tie la, ejek budak gemuk la. ish3. sebagai cikgu tak baik dia wat macam thuh. dia paksa jugak budak gemuk thuh menari kat depan kelas kitaorang. lepas dia habis menari thuh, cikgu zamri pun berkata dengan nada yang seperti mengejek, "muahahahahaha..lepas ni kamu tengok. kondo emerald mesti dah runtuh!", "tengok tu perut dia bergoyang-goyang!". aku yang tergelak-gelak terus terdiam seketika. tak sangka dia cakap macam thuh. tapi budak-budak tu seperti merelakan aje walaupun mata aku yang comel ni dapat tengok dorang terkumat-kamit meyumpah-nyumpah cikgu. hehehe. ni yang aku kesian ni.

ok aku tau. aku ni seorang yang prihatin kan? tapi still tak boleh nak tahan gelak tengok diaorang kene buli macam tu. ngehehe.



peace peace no bully ok?
dayah.

7 doll(s) gossip-ing:

tiqa said...

Padan muka firdaus , bjet je budak kecik tu , Haha ;p

shhnz said...

haha.aku suara la carlota.huhu.c.zamri mmg cam2.firdaus 2 mmg.bru form 1 popular semacm.haha

dAyah said...

tiqa: eh..ko bukan budak kecik jugak ke? ngehehehe

shahnaz: ooo..baru aku tau budak tu popular...hehehe..teringin la nak dengar ko wat suara la carlotta lagi!!

tiqa said...

Eh eh aku budak kecik umo je lh ;p Haha

Anonymous said...

huhu...allo! saje nak menyibok jap...hehe ciku zamri mmg gemar merotan.taon lepas sape x siap keja musti kena.lebih2 lg bdak laki.yg paling dasat kelvin ar. sampai nak nangis muke die..yg grace plak nangis sebab tgk bestfren die si rajes tu kena rotan...hahahaha da la.penat mengarut.ciaow!!!...-*(^o^)*Maria

dAyah said...

tiqa: whatever it is la. your still a kid! hahahahaha. *proud to be 17*

maria: wah!! berani ke dia nak rotan aku kalau aku tak siap keje? untuk penegtahuan semua...

ni sepupu aku yang cakap tau.
dia ni cikgu.

1. budak perempuan langsung tak boleh dirotan walaupun di tapak tangan.

2. pastu tak boleh berdiri atas kerusi.

3. pastu tak boleh jalan itik.

kalau terjadi, kita boleh saman sebab undang-undang mmg termaktub macam tu.
ni untuk perempuan aje eh!

hehehehe...

TeVaN said...

hahaha..
x abiz2 lg fidaus kerek tu..
haha..akhirnye ckgu zamri ade bt mcm tu..
da lme jgak die x bt...
*rindu

earning i dah meningkat ke RM1.75 =D sila click dahulu sebelum gelak beramai-ramai T___T
 

Blog Template by Hidayah Aziz